مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 17:252023-03-12اقتصادي

برای راه اندازی واحدهای راکد تاخیر جایز نیست


استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش های تولیدی نباید توقفی داشته باشیم گفت: در راه اندازی واحدهای راکد و احیا شده حتی یک ساعت تاخیر جایز نیست و در صورت فرسودگی ماشین آلات این واحد ها باید به فکر جایگزین و استفاده از روش های جایگزین باشیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش های تولیدی نباید توقفی داشته باشیم گفت: در راه اندازی واحدهای راکد و احیا شده حتی یک ساعت تاخیر جایز نیست و در صورت فرسودگی ماشین آلات این واحد ها باید به فکر جایگزین و استفاده از روش های جایگزین باشیم.

اسدالله عباسی امروز در آیین راه اندازی و بهره برداری مجدد معدن ذغال سنگ سنگرود رودبار گفت: این معدن پس از مدت حدود هشت سال که به طور کامل تعطیل شد از تابستان 1401 احیای آن مجدد در دستور کار قرار گرفت و امروز فاز یک آن راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این معدن به اکتشاف نیازی ندارد و باید مورد بهره برداری و استخراج در قسمت های خاک نسوز و ذغال سنگ قرار گیرد.

استاندار گیلان، سیاست راهبردی دولت را فعال کردن واحد های راکد اعلام کرد و افزود: گیلان در بخش معدنی 70 عرصه راکد دارد که امروز یکی از این عرصه ها مجدد فعال و راه اندازی شد.

عباسی ادامه داد: در حوزه صنعت نیز 172 واحد راکد احیا شد و تلاش داریم ضمن افزایش توان واحدهای تولیدی موانع واحدهای راکد را برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای راه اندازی واحدهای راکد تاخیر جایز نیست

برای راه اندازی واحدهای راکد تاخیر جایز نیست